آرياآريا، تا این لحظه: 15 سال و 8 ماه و 8 روز سن داره

گل پسر ماماني

آريا پيكاسو مي شود

1390/4/6 11:18
نویسنده : مامان معصومه
634 بازدید
اشتراک گذاری

ماماني نمي دونستم اينقدر هنرمندي ديروز كه اومدم مهد كودك دنبالت نقاشياتون و زده بودن به برد تو هم نقاشيتو نشون من مي دادي مي گفتي (مامان من اشيدم خوشمله نه)منم بوست كردم گفتم معلومه كه خوشگله قربونت برم ماه كشيدي آفريننمي دونستم پسرم كلي هنرمنده كم كم داره پا جاي پاي پيكاسو مي زاره.

اينم عكسش

اثر منحصر به فرد پسر من رديف اول وسطي به به

پيكاسوبهاربيست                   www.bahar22.com

اينم هنرمندان كوچك (آريا با دوست جون جونيش)

جوجوها

بهاربيست                   www.bahar22.comبهاربيست                   www.bahar22.com

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (13)

متين وروجك
6 تیر 90 12:36
به به آقاي پيكاسو چه نقاشي هاي قشنگي آفرين گل پسر
اعظم مامان سپهر
6 تیر 90 13:07
عجب پسر هنرمندي ماشالا داره
سمیرا مامان سپهر
6 تیر 90 14:38
فکر کنم کارهاش بیشتر شبیه کارهای داوینچی باشه تا پیکاسو


آره عزيزم پسرم يه سبك جديد داره ابداع مي كنه

بابا محسن
6 تیر 90 14:41
اگه پیکاسو زنده بود و میدید ...! گور بابا پیکاسو ... آریا جون را عشقه با اون ژست و تیپ بی نظیرش
مریم
6 تیر 90 15:43
سلام مامانی گل
مرسی به وبلاگ دیانا سر زدین خوشحالمون کردین
وای چه گل پسری خوشگل و آقا و دوست داشتنی
با این نقاشیهای خوشگل
بوسسسسسسسس
من با اجازه شما رو لینک می کنم


مرسي عزيزم
مامان نازدونه ها
6 تیر 90 16:16
جیگر این هنرمند کوچولو رو برم من میبوسم پیکاسو کوچولوت رو
مامان زهرا نازنازی
6 تیر 90 16:23
سلام ممنون از حضوره سبزتون
مامان پرهام
6 تیر 90 16:25
سلام. به به آریا کوچولوی نقاش باشی! خیلی قشنگه خاله! خودت هم هزار ماشاللا خیلی قشنگی!


مرسي عزيزمممممممممممممم
میثم
7 تیر 90 0:35
نه عزیزم داشته پفک میخورده دستشو مالیده به نقاشی
شوخی کردم از طرف لپشو بککککککککش

اون شعرم بخاطر یکی بود


الهيييييييييييي
مامان کیمیا
7 تیر 90 8:03
سلام خانمی
مرسی ک نظرتون را اراوه دادید

ما شاله ماشاله خدابراتون گل پسرتون را حفظ کنه و همیشه شاد و موفق باشه


مرسي عزيزم
مامان رها
7 تیر 90 9:02
سلام به این پیکاسوی کوچک آفرین خیلی هنرمندی مامانی باید به پسرتون افتخار کنید ممنون گلم که به ما سر زدین
مامان حسین
7 تیر 90 10:03
سلام ممنون به ما سر زدین. افرین به گل پسر هنرمند.
مامان ماهان
7 تیر 90 10:13
آفرین به پیکاسو کوچولو